• Geografijos vadovėlio komplektas VI klasei, serija „Atrask“ (2014 m.)
• Geografijos vadovėlio komplektas VII klasei, serija „Atrask“ (2015 m.)
• Geografijos vadovėlio komplektas VIII klasei, serija „Atrask“ (2017 m.)
Tai didelės grupės mokytojų ir mokslininkų darbo rezultatas. Juo siekiama ugdyti mokinių analitinius gebėjimus: tirdami, analizuodami vadovėlio tekstus, iliustracijas, schemas jie nuo žinių atgaminimo ir taikymo pereina prie kūrybinio mąstymo ugdymo. Savo darbo patirtimi, kaip šį sumanymą pavyksta įgyvendinti klasėje, dalijasi Kauno „Vyturio“ gimnazijos geografijos mokytoja Lina Melionienė. Ji dirba su vaikais nuo VI iki XII klasės, o serijos „Atrask“ geografijos vadovėlio komplektą naudoja mokydama VI ir VIII klasės mokinius.
• Aktualizavimas. Ugdant mokinius praverčia tai, kas vizualiai patrauklu. Vadovėliai spalvingi, juose pateikiama daug originalių iliustracijų. Patogiai komponuojama mokomoji medžiaga – mokinys perskaito temos pavadinimą, po pavadinimu randa intriguojantį su realia aplinka susietą ir tirti skatinantį klausimą. Žingsnis po žingsnio analizuodamas pasakojimo tekstą, iliustracijas į šį klausimą randa atsakymą.
• Temos plėtojimas. Vadovėlio temų informaciją praplečia geografo užrašų užduotys. Jos pritaikytos mokymui(si) individualizuoti ir diferencijuoti. Tai palengvina mokytojo darbą, nes pateikiamų užduočių gausa taupo laiką, savo kūrybinę energiją mokytojas gali skirti aktyviam kontaktui su mokiniais. VII ir VIII klasių vadovėlio komplektai itin darniai pritaikyti atitinkamam amžiaus tarpsniui.
• Papildomos užduočių banko „EDUKA klasė“ užduotys labai praverčia pasitikrinti žinias pamokos pabaigoje arba prisiminti praėjusios pamokos medžiagą.
• Įsivertinimas. Mokinys pats gali pasitikrinti pažangą. Visų skyrių Pasikartokite ir įsivertinkite užduotys pateikiamos skirtingiems mokinių pasiekimų lygiams (patenkinamam, pagrindiniam ir aukštesniajam) ir skirtingoms gebėjimų sritims (žinioms ir supratimui, taikymui ir mąstymui).
• Metodiniai patarimai, pavyzdžiui, ilgalaikis teminis planas ypač praverčia pradedant VI klasės mokinių geografinio pažinimo ugdymą. Pamokų veiklos organizavimo rekomendacijos labai palengvina pasirengimą pamokoms, o pasiekimų įsivertinimas padeda stebėti mokinių pažangą. Ši medžiaga itin vertinga jauniems, darbą mokykloje pradedantiems mokytojams.