Apie Šviesą Naujausios knygos Anonsai Knygų katalogas Mokymo centras MOKYKLA 2013
LT  |  EN
Paieška:
Pagal autorių, pavadinimą, ISBN
Registracija:   
Vardas: Slaptažodis:   
(Ką gausite prisiregistravę?) Slaptažodžio priminimas
Leidiniai pagal klases
Aplankykite
KATALOGAI
Pratybos, vadovėliai, kita mokomoji literatūra
Rekomenduojame
National Geographic
LIETUVA - Kompiuterinė enciklopedija
Knygos internetu
Alma Littera
Knygų katalogas
Elektroniniai produktai
spausdinti
Arvydas Verseckas, Algirdas Jarockis
INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PRADMENYS V–VI kl. CD
kietas virš.
Formatas: 12,3x14,2x1,0 cm
Šviesa, 2006 m.
ISBN 5430042927
Anotacija:
 
„Informacinių technologijų pradmenys V–VI kl.“ — tai lyg kompiuterinis pratybų sąsiuvinis, sukurtas naudojant interneto technologijas, veikia su naršykle ir yra sudarytas iš daugelio nedidelių mokymosi objektų. Juos naudodami užtruksite 5–10 minučių. Toks mokymosi būdas yra įdomesnis, leidžia pasirinkti mokymosi tempą, pakartoti ir įtvirtinti medžiagą.
Ši priemonė jau išbandyta su mokiniais ir įsitikinta plačiomis jos galimybėmis bei teikiama nauda.
 
Aprašymas:
 
Mokymo priemonė apima šiuos V–VI klasės informacinių technologijų kurso skyrius ir temas:
 
1. Kompiuteris
1.1. Elgesio kompiuterių kabinete taisyklės: taisyklės, filmukai
1.2. Kompiuterio sandara: sudedamosios dalys, sisteminio bloko surinkimo testas, dėlionė
1.3. Pelė ir klaviatūra: klavišai, pelės treniruoklis, klavišų treniruoklis
1.4. Laikmenos: pradinės žinios, testas
1.5. Darbas su langais: langų elementai, aplankų langas
1.6. Skaičiuoklis ir kalendorius: skaičiavimas, data, laikas
1.7. Diskai ir aplankai: veiksmai su aplankais, rodymas, rūšiavimas
1.8. Pamokėlės: veiksmai su langais, diskai, kalendorius
 
2. Piešiame
2.1. Susipažinkime su „Paint“: langai, įrankiai ir priemonės, testai
2.2. Veiksmai su piešiniu: testas
2.3. Simetrija piešiniuose: simetrija, posūkiai
2.4. Pamokėlės: įrankių naudojimas, įdomesni piešiniai, simetrija
 
3. Rašome
3.1. Pradėkime rašyti: skyrybos ženklų rašymo treniruoklis, testai
3.2.Veiksmai su fragmentais
3.3. Sukurkime iliustraciją: priemonių juostos, formatavimas, testai
3.4. Išspausdinkime dokumentą: spaudinio nuostatos, peržiūra, testai
3.5. Rinkmenų tvarkymas: vardai, prievardžiai, veiksmai
3.6. Pamokėlės: šriftai, pastraipos, iliustracijos
 
4. Internetas
4.1. Pradėkime naršyti: prisijungimo būdai, naršyklės, adresai, testai
4.2. Informacijos paieška: paieškos sistemos, reikšminiai žodžiai
4.3. Elektroninis paštas: pašto programos, laiško dalys, testai
4.4. Bendravimas internetu: forumai, konferencijos, pokalbiai, etika
4.5. Pamokėlės: naršymas, laiškų rašymas, laiškų tvarkymas
 
5. Logo
5.1. Pažintis su Logo: langai, įrankių ir priemonių juostos
5.2. Kuriame pasaką: įrankų juosta, išsaugojimo būdai
5.3. Vėžliuko valdymas: paprasčiausios komandos
5.4. Procedūros: kartojimo komanda, koordinatės, procedūros
5.5. Fonai ir kaukės: langai, įrankiai
5.6. Animacijos pradmenys: pasirengimas animacijai, judėjimas
5.7. Tekstas, vaizdas ir garsas: įrankiai
5.8. Pamokėlės: objektai, fono ir kaukės piešimas.
 
Leidinio įvertinimas
Įvertinkite leidinį
Rekomenduokite draugui
Komentarai:
gintare 2010 10 18
puiki knyga labai vertinga
vardas:  el. paštas: 
Apačioje esantį kodą įrašykite į laukelį dešinėje
2003, Šviesa. All rights reserved. solution: gaumina Pastabas ir pasiūlymus siųskite webmaster@sviesa.lt